اخبار امروز افغانستان ولایت غور - نمایشگاه تاریخی افغانستان جدید از چشم افغانستانی ها در ... / Jun 15, 2021 · منابع محلی در ولایت سرپل افغانستان اعلام کردند که ولسوالی «سانچارک» این ولایت دوشنبه 14 ژوئن (24 جوزا) به دست طالبان سقوط کرده است.حسین مجاهد‌زاده، عضو

اخبار امروز افغانستان ولایت غور - نمایشگاه تاریخی افغانستان جدید از چشم افغانستانی ها در ... / Jun 15, 2021 · منابع محلی در ولایت سرپل افغانستان اعلام کردند که ولسوالی «سانچارک» این ولایت دوشنبه 14 ژوئن (24 جوزا) به دست طالبان سقوط کرده است.حسین مجاهد‌زاده، عضو. Jun 15, 2021 · منابع محلی در ولایت سرپل افغانستان اعلام کردند که ولسوالی «سانچارک» این ولایت دوشنبه 14 ژوئن (24 جوزا) به دست طالبان سقوط کرده است.حسین مجاهد‌زاده، عضو اخبار ویژه سه نفر در پیوند به انفجار پایه‌های برق در پروان بازداشت شدند. Jun 08, 2021 · باشندگان فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان در اعتراض به نبود امنیت و آب و برق، امروز سه. Jun 06, 2021 · هرچند ولایت بلخ در شمال افغانستان از ولایت‌های نسبتا امن افغانستان به شمار می‌رود، اما طالبان در بخش‌هایی. در حالی که سقوط سریالی برخی مناطق در افغانستان ادامه دارد، منابع محلی در این کشور از سقوط سه شهرستان، «خان‌آباد»، «صیاد» و «اوبه» در حملات طالبان خبر می‌دهند.

Jun 08, 2021 · باشندگان فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان در اعتراض به نبود امنیت و آب و برق، امروز سه. در حالی که سقوط سریالی برخی مناطق در افغانستان ادامه دارد، منابع محلی در این کشور از سقوط سه شهرستان، «خان‌آباد»، «صیاد» و «اوبه» در حملات طالبان خبر می‌دهند. Jun 06, 2021 · هرچند ولایت بلخ در شمال افغانستان از ولایت‌های نسبتا امن افغانستان به شمار می‌رود، اما طالبان در بخش‌هایی. حکومت می‌گوید که نیروهای امنیتی مرکزهای ولسوالی‌های چاه آب در ولایت تخار و خان‌آباد در ولایت کندز را از طالبان پس گرفتند. اخبار ویژه سه نفر در پیوند به انفجار پایه‌های برق در پروان بازداشت شدند.

اجساد "رویداد نیمروز" به رسم اعتراض در مقابل مقام ولایت آن ...
اجساد "رویداد نیمروز" به رسم اعتراض در مقابل مقام ولایت آن ... from gdb.rferl.org
Jun 08, 2021 · باشندگان فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان در اعتراض به نبود امنیت و آب و برق، امروز سه. Jun 15, 2021 · منابع محلی در ولایت سرپل افغانستان اعلام کردند که ولسوالی «سانچارک» این ولایت دوشنبه 14 ژوئن (24 جوزا) به دست طالبان سقوط کرده است.حسین مجاهد‌زاده، عضو بایدن به اشرف غنی:‌ آمریکا و افغانستان همکاری پایدار خواهند. Jun 14, 2021 · منابع امنیتی افغانستان، امروز دوشنبه 14 ژوئن، اعلام کردند که سربازان افغان دوباره مرکز ولسوالی خان‌آباد ولایت «کندز» را از طالبان پس گرفتند. Jun 06, 2021 · هرچند ولایت بلخ در شمال افغانستان از ولایت‌های نسبتا امن افغانستان به شمار می‌رود، اما طالبان در بخش‌هایی. حکومت می‌گوید که نیروهای امنیتی مرکزهای ولسوالی‌های چاه آب در ولایت تخار و خان‌آباد در ولایت کندز را از طالبان پس گرفتند. اخبار ویژه سه نفر در پیوند به انفجار پایه‌های برق در پروان بازداشت شدند. به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان؛ باشنده‌گان ولایت بدخشان امروز در اعتراض به افزایش ناامنی‌ها، کمبود برق و آب، دست به‌ اعتراض‌ها زدند و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان؛ باشنده‌گان ولایت بدخشان امروز در اعتراض به افزایش ناامنی‌ها، کمبود برق و آب، دست به‌ اعتراض‌ها زدند و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

Jun 15, 2021 · منابع محلی در ولایت سرپل افغانستان اعلام کردند که ولسوالی «سانچارک» این ولایت دوشنبه 14 ژوئن (24 جوزا) به دست طالبان سقوط کرده است.حسین مجاهد‌زاده، عضو Jun 06, 2021 · هرچند ولایت بلخ در شمال افغانستان از ولایت‌های نسبتا امن افغانستان به شمار می‌رود، اما طالبان در بخش‌هایی. Jun 08, 2021 · باشندگان فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان در اعتراض به نبود امنیت و آب و برق، امروز سه. اجساد و زخمی‌های جنگ‌جویان طالبان به پاکستان منتقل می‌شوند. در حالی که سقوط سریالی برخی مناطق در افغانستان ادامه دارد، منابع محلی در این کشور از سقوط سه شهرستان، «خان‌آباد»، «صیاد» و «اوبه» در حملات طالبان خبر می‌دهند. حکومت می‌گوید که نیروهای امنیتی مرکزهای ولسوالی‌های چاه آب در ولایت تخار و خان‌آباد در ولایت کندز را از طالبان پس گرفتند. اخبار ویژه سه نفر در پیوند به انفجار پایه‌های برق در پروان بازداشت شدند. بایدن به اشرف غنی:‌ آمریکا و افغانستان همکاری پایدار خواهند. به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان؛ باشنده‌گان ولایت بدخشان امروز در اعتراض به افزایش ناامنی‌ها، کمبود برق و آب، دست به‌ اعتراض‌ها زدند و با نیروهای امنیتی درگیر شدند. Jun 14, 2021 · منابع امنیتی افغانستان، امروز دوشنبه 14 ژوئن، اعلام کردند که سربازان افغان دوباره مرکز ولسوالی خان‌آباد ولایت «کندز» را از طالبان پس گرفتند.

اخبار ویژه سه نفر در پیوند به انفجار پایه‌های برق در پروان بازداشت شدند. به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان؛ باشنده‌گان ولایت بدخشان امروز در اعتراض به افزایش ناامنی‌ها، کمبود برق و آب، دست به‌ اعتراض‌ها زدند و با نیروهای امنیتی درگیر شدند. حکومت می‌گوید که نیروهای امنیتی مرکزهای ولسوالی‌های چاه آب در ولایت تخار و خان‌آباد در ولایت کندز را از طالبان پس گرفتند. Jun 08, 2021 · باشندگان فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان در اعتراض به نبود امنیت و آب و برق، امروز سه. اجساد و زخمی‌های جنگ‌جویان طالبان به پاکستان منتقل می‌شوند.

AfghanIrca News Agency | منار جام ولایت غور ثبت آثار میراث ...
AfghanIrca News Agency | منار جام ولایت غور ثبت آثار میراث ... from www.afghanirca.com
Jun 08, 2021 · باشندگان فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان در اعتراض به نبود امنیت و آب و برق، امروز سه. در حالی که سقوط سریالی برخی مناطق در افغانستان ادامه دارد، منابع محلی در این کشور از سقوط سه شهرستان، «خان‌آباد»، «صیاد» و «اوبه» در حملات طالبان خبر می‌دهند. Jun 06, 2021 · هرچند ولایت بلخ در شمال افغانستان از ولایت‌های نسبتا امن افغانستان به شمار می‌رود، اما طالبان در بخش‌هایی. Jun 14, 2021 · منابع امنیتی افغانستان، امروز دوشنبه 14 ژوئن، اعلام کردند که سربازان افغان دوباره مرکز ولسوالی خان‌آباد ولایت «کندز» را از طالبان پس گرفتند. اخبار ویژه سه نفر در پیوند به انفجار پایه‌های برق در پروان بازداشت شدند. به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان؛ باشنده‌گان ولایت بدخشان امروز در اعتراض به افزایش ناامنی‌ها، کمبود برق و آب، دست به‌ اعتراض‌ها زدند و با نیروهای امنیتی درگیر شدند. Jun 15, 2021 · منابع محلی در ولایت سرپل افغانستان اعلام کردند که ولسوالی «سانچارک» این ولایت دوشنبه 14 ژوئن (24 جوزا) به دست طالبان سقوط کرده است.حسین مجاهد‌زاده، عضو حکومت می‌گوید که نیروهای امنیتی مرکزهای ولسوالی‌های چاه آب در ولایت تخار و خان‌آباد در ولایت کندز را از طالبان پس گرفتند.

حکومت می‌گوید که نیروهای امنیتی مرکزهای ولسوالی‌های چاه آب در ولایت تخار و خان‌آباد در ولایت کندز را از طالبان پس گرفتند.

اجساد و زخمی‌های جنگ‌جویان طالبان به پاکستان منتقل می‌شوند. Jun 06, 2021 · هرچند ولایت بلخ در شمال افغانستان از ولایت‌های نسبتا امن افغانستان به شمار می‌رود، اما طالبان در بخش‌هایی. به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان؛ باشنده‌گان ولایت بدخشان امروز در اعتراض به افزایش ناامنی‌ها، کمبود برق و آب، دست به‌ اعتراض‌ها زدند و با نیروهای امنیتی درگیر شدند. اخبار ویژه سه نفر در پیوند به انفجار پایه‌های برق در پروان بازداشت شدند. حکومت می‌گوید که نیروهای امنیتی مرکزهای ولسوالی‌های چاه آب در ولایت تخار و خان‌آباد در ولایت کندز را از طالبان پس گرفتند. Jun 14, 2021 · منابع امنیتی افغانستان، امروز دوشنبه 14 ژوئن، اعلام کردند که سربازان افغان دوباره مرکز ولسوالی خان‌آباد ولایت «کندز» را از طالبان پس گرفتند. Jun 15, 2021 · منابع محلی در ولایت سرپل افغانستان اعلام کردند که ولسوالی «سانچارک» این ولایت دوشنبه 14 ژوئن (24 جوزا) به دست طالبان سقوط کرده است.حسین مجاهد‌زاده، عضو در حالی که سقوط سریالی برخی مناطق در افغانستان ادامه دارد، منابع محلی در این کشور از سقوط سه شهرستان، «خان‌آباد»، «صیاد» و «اوبه» در حملات طالبان خبر می‌دهند. Jun 08, 2021 · باشندگان فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان در اعتراض به نبود امنیت و آب و برق، امروز سه. بایدن به اشرف غنی:‌ آمریکا و افغانستان همکاری پایدار خواهند.

Jun 15, 2021 · منابع محلی در ولایت سرپل افغانستان اعلام کردند که ولسوالی «سانچارک» این ولایت دوشنبه 14 ژوئن (24 جوزا) به دست طالبان سقوط کرده است.حسین مجاهد‌زاده، عضو Jun 08, 2021 · باشندگان فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان در اعتراض به نبود امنیت و آب و برق، امروز سه. حکومت می‌گوید که نیروهای امنیتی مرکزهای ولسوالی‌های چاه آب در ولایت تخار و خان‌آباد در ولایت کندز را از طالبان پس گرفتند. Jun 06, 2021 · هرچند ولایت بلخ در شمال افغانستان از ولایت‌های نسبتا امن افغانستان به شمار می‌رود، اما طالبان در بخش‌هایی. Jun 14, 2021 · منابع امنیتی افغانستان، امروز دوشنبه 14 ژوئن، اعلام کردند که سربازان افغان دوباره مرکز ولسوالی خان‌آباد ولایت «کندز» را از طالبان پس گرفتند.

مسئول «دادگاه صحرایی» گروه طالبان در ولایت غور، کشته شد ...
مسئول «دادگاه صحرایی» گروه طالبان در ولایت غور، کشته شد ... from af.shafaqna.com
در حالی که سقوط سریالی برخی مناطق در افغانستان ادامه دارد، منابع محلی در این کشور از سقوط سه شهرستان، «خان‌آباد»، «صیاد» و «اوبه» در حملات طالبان خبر می‌دهند. Jun 15, 2021 · منابع محلی در ولایت سرپل افغانستان اعلام کردند که ولسوالی «سانچارک» این ولایت دوشنبه 14 ژوئن (24 جوزا) به دست طالبان سقوط کرده است.حسین مجاهد‌زاده، عضو اخبار ویژه سه نفر در پیوند به انفجار پایه‌های برق در پروان بازداشت شدند. به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان؛ باشنده‌گان ولایت بدخشان امروز در اعتراض به افزایش ناامنی‌ها، کمبود برق و آب، دست به‌ اعتراض‌ها زدند و با نیروهای امنیتی درگیر شدند. Jun 14, 2021 · منابع امنیتی افغانستان، امروز دوشنبه 14 ژوئن، اعلام کردند که سربازان افغان دوباره مرکز ولسوالی خان‌آباد ولایت «کندز» را از طالبان پس گرفتند. Jun 06, 2021 · هرچند ولایت بلخ در شمال افغانستان از ولایت‌های نسبتا امن افغانستان به شمار می‌رود، اما طالبان در بخش‌هایی. بایدن به اشرف غنی:‌ آمریکا و افغانستان همکاری پایدار خواهند. Jun 08, 2021 · باشندگان فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان در اعتراض به نبود امنیت و آب و برق، امروز سه.

حکومت می‌گوید که نیروهای امنیتی مرکزهای ولسوالی‌های چاه آب در ولایت تخار و خان‌آباد در ولایت کندز را از طالبان پس گرفتند.

Jun 14, 2021 · منابع امنیتی افغانستان، امروز دوشنبه 14 ژوئن، اعلام کردند که سربازان افغان دوباره مرکز ولسوالی خان‌آباد ولایت «کندز» را از طالبان پس گرفتند. اجساد و زخمی‌های جنگ‌جویان طالبان به پاکستان منتقل می‌شوند. حکومت می‌گوید که نیروهای امنیتی مرکزهای ولسوالی‌های چاه آب در ولایت تخار و خان‌آباد در ولایت کندز را از طالبان پس گرفتند. در حالی که سقوط سریالی برخی مناطق در افغانستان ادامه دارد، منابع محلی در این کشور از سقوط سه شهرستان، «خان‌آباد»، «صیاد» و «اوبه» در حملات طالبان خبر می‌دهند. Jun 06, 2021 · هرچند ولایت بلخ در شمال افغانستان از ولایت‌های نسبتا امن افغانستان به شمار می‌رود، اما طالبان در بخش‌هایی. Jun 15, 2021 · منابع محلی در ولایت سرپل افغانستان اعلام کردند که ولسوالی «سانچارک» این ولایت دوشنبه 14 ژوئن (24 جوزا) به دست طالبان سقوط کرده است.حسین مجاهد‌زاده، عضو بایدن به اشرف غنی:‌ آمریکا و افغانستان همکاری پایدار خواهند. Jun 08, 2021 · باشندگان فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان در اعتراض به نبود امنیت و آب و برق، امروز سه. به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان؛ باشنده‌گان ولایت بدخشان امروز در اعتراض به افزایش ناامنی‌ها، کمبود برق و آب، دست به‌ اعتراض‌ها زدند و با نیروهای امنیتی درگیر شدند. اخبار ویژه سه نفر در پیوند به انفجار پایه‌های برق در پروان بازداشت شدند.

اجساد و زخمی‌های جنگ‌جویان طالبان به پاکستان منتقل می‌شوند اخبار افغانستان. Jun 06, 2021 · هرچند ولایت بلخ در شمال افغانستان از ولایت‌های نسبتا امن افغانستان به شمار می‌رود، اما طالبان در بخش‌هایی.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook